Големият смисъл на малките неща в живота!

Да направя някоя и друга добрина – хм!  –  Няма да ме заболи.

Казах на съпруга си, че го обичам. –  Няма да ме заболи.

В кутията с обяда на сина си сложих бележка, в която пише колко е неповторим.-  Няма да ме заболи.

В магазина отворих вратата на една жена в инвалидна количка.  –  Няма да ме заболи.

Оставих за пощаджията кутия с курабийки. –  Няма да ме заболи.

Пуснах един човек да мине пред мен на опашката в супера. –  Не ме заболя.

 Обадих се на брат ми да му кажа, че ми е домъчняло за него. – На него също му било домъчняло за мен!

 Изпратих на кмета писмо, за да му благодаря за добре свършената работа. –  Няма да ме заболи.

  Занесох цветя в старческия дом. –  Няма да ме заболи.

 Направих пилешка супа за една болна приятелка. –  Няма да ме заболи.

  Поиграх с дъщеря ми. – Беше забавно.

 Благодарих на продавачката, която прибра покупките ми в торбата. – Тя грейна цялата.

 Разреших на помощника си да отсъства един ден без да му го удържам. – Заболя ме съвсем мъничко.

 Поиграх на топка с кучето си. – Беше приятно.

Поканих една жена, която не може да шофира, на обяд и после на кино. – Прекарах добре.

 Получих писмо. – Беше прекрасно.

Да направя някоя и друга добрина – хммм, може пък да изкарам така и цяла година! –  Няма да ме заболи.

Санди Езрин

Вашият коментар

